dlaczego my?

Kancelaria podatkowa Temida rozpoczęła działalność w 1992 roku w Bielsku-Białej. Od samego początku naszej aktywności jesteśmy ukierunkowani na kompleksowe wspieranie naszych klientów doskonale rozumiejąc, że nasze powodzenie zależy przede wszystkim od ich sukcesów. Profesjonalizm i rzetelność świadczonej pracy zagwarantowały nam stały, stabilny rozwój oraz renomę dzięki której współpracujemy z klientami z całego kraju. Nieustannie poszerzając zakres naszych usług, rozwijamy zespół wykwalifikowanych specjalistów z różnych dziedzin rachunkowości oraz dbamy o najwyższe standardy – na bieżąco śledząc zmiany w obowiązującym prawodawstwie.

uprawnienia
Spełniamy standardy w zakresie obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z art. 44 ust. 1 ustawy o doradztwie podatkowym (Dz.U. nr 102 z 1996r. z póź.zm.) oraz Rozporządzenia Min Fin. z dn 24 lipca 2002 roku w sprawie ogólnych warunków obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej podmiotów wykonujących doradztwo podatkowe.
kalendarz
2 Maja
Należy złożyć deklaracje roczne. PIT-36 (działalność) PIT-36L (liniowy) PIT-37 (praca) PIT-38 (giełda) PIT-39 (nieruchomości)...
dlaczego nasza kancelaria?
Tabela pokazująca różnice wynikające z prowadzenia księgowości przez profesjonalistów i prowadzownej samemu.
profesjonaliści
- wysoki obiektywizm w doborze zasad rachunkowo-podatkowych
- wysokie kompetencje potwierdzone referencjami
- suma doświadczeń zespołu ludzi pracujących dla wielu podmiotów gospodarczych
- doświadczenie w obsłudze kontroli podatkowych i skarbowych
- łatwe dochodzenie roszczeń z tytułu nienależytego wykonania usługi (OC)
- niskie koszty zarządzania kontraktem
- unikanie kosztów związanych z podnoszeniem kwalifikacji własnej kadry
- oszczędności na świadczeniach socjalnych własnych pracowników
- dostępność 365 dni w roku 12 godzin na dobę, brak ograniczeń związanych z sezonem urlopowym, zachorowaniami
pracownik / księgowość własna
- wysoki obiektywizm w doborze zasad rachunkowo-podatkowych
- wysokie kompetencje potwierdzone referencjami
- suma doświadczeń zespołu ludzi pracujących dla wielu podmiotów gospodarczych
- doświadczenie w obsłudze kontroli podatkowych i skarbowych
- łatwe dochodzenie roszczeń z tytułu nienależytego wykonania usługi (OC)
- niskie koszty zarządzania kontraktem
- unikanie kosztów związanych z podnoszeniem kwalifikacji własnej kadry
- oszczędności na świadczeniach socjalnych własnych pracowników
- dostępność 365 dni w roku 12 godzin na dobę, brak ograniczeń związanych z sezonem urlopowym, zachorowaniami